Waarom geen taxi vanaf de Schiphol standplaats?
Er zijn verschillende redenen waarom je niet zomaar een taxi vanaf Schiphol zou willen nemen:
Service:
Regelmatig komt het voor dat je in een lange rij moet wachten op een beschikbare taxi. Maar ook zijn er chauffeurs die niet anticiperen op de verkeerssituatie bij vertrek naar je bestemming waardoor je soms onnodig in een file terecht kan komen wat mogelijk had kunnen worden voorkomen.
Chauffeurs van Business Taxi weten voordat ze gaan rijden waar het verkeer vastloopt en zoeken vooraf naar een alternatief als deze er is.
Betere ervaringen:
Na een korte of lange vlucht is het wel zo prettig als iemand je staat op te wachten en je direct op weg naar je bestemming kunt vertrekken.
Customer-Service
Luisteren naar de klant:
wij staan open voor suggesties en luisteren naar feedback om ervoor te zorgen dat onze klanten zich gehoord voelen.
Persoonlijke benadering:
Business Taxi behandeld haar klanten als individuen, met aandacht voor hun specifieke situaties en voorkeuren.
Oplossingsgerichtheid:
Met onze jarenlange ervaring spelen wij krachtdadig in op problemen of klachten, met als doel een positieve ervaring te creëren.
Proactieve communicatie:
Onze klanten worden professioneel geinformeerd en geadviseerd bij het plannen van het vervoer zodat ze altijd op de hoogte zijn.
Klanttevredenheid meten:
Wij verzamelen feedback om onze service voortdurend te verbeteren en aan te passen aan de wensen van de klant. Deze focus op de klant leidt niet alleen tot hogere klanttevredenheid, maar ook tot loyaliteit en positieve mond-tot-mondreclame.